11 kesalahan seks yang dilakukan oleh wanita


Share this article with other mums

Hi wanita! Anda selalu menyalahkan pihak lelaki apabila hubungan intim anda semakin hambar? Bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi, tahu? Mungkin anda pun bersalah juga! Mari semak 7 kesalahan seks yang sering dilakukan oleh wanita, dan bagaimana anda boleh memperbaikinya.

Kesalahan seks yang mungkin anda buat

Mengaku sajalah – kita akan menyalahkan pihak lelaki jika hubungan intim yang dulunya penuh ghairah sudah tidak lagi nakal atau bergetah. Kita pasti akan mengadu mereka tidak lagi memahami tubuh kita, atau tidak lagi pandai menaikkan nafsu.
Ya, dalam hubungan ranjang ini, pihak lelaki ada salahnya juga. Tapi, bak kata pepatah “bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi”. Jadi, apa kata kita semak apa yang boleh dibaiki oleh anda.
Semak senarai yang disediakan untuk mengenal pasti kesalahan yang mungkin anda lakukan ketika di ranjang. Jika ada kesalahan yang anda lakukan, baiki ia dan mana tahu anda peroleh nikmat dan kepuasan yang dicari-cari selama ini!

Anda mulakan godaan

shutterstock_95808856
Rasa tidak sopan jika anda memulakan godaan dulu? Merepek! Lelaki sering anggap mereka terpaksa memulakan godaan dan pujukan untuk bermesra terlebih dahulu, dan kecewa apabila permintaan mereka ditolak.
Jadi, jika anda rasa sedikit nakal dan ghairah untuk menggoda suami anda itu, cakap saja padanya! Jangan rasa malu. Lagi bagus… kalau anda dengan seksinya menarik tarik leher dia perlahan-lahan dan terus ke kamar.

Percaya lelaki sentiasa inginkan seks

sexcritical
Faktor usia dan tanggungjawab memainkan peranan. Lelaki dewasa mungkin tidak selincah zaman remajanya. Mereka tidak selalu bersedia untuk melakukan seks. Tanggungjawab dan kehidupan harian harus dilaksanakan. Ramai wanita tidak percaya akan hal ini, tapi ia perkara benar! Jika suami anda sibuk dan menolak untuk bersenggama, jangan ambil hati! Cuba bersabar dan memahaminya.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment