Pengurus Pasaraya Ini Berjaya Tangkap Pencuri Yang Ke 10,000. Apa Yang Lelaki Ini Sediakan Buat Pencuri Itu MENGEJUTKAN !!!

Pengurus Pasaraya Ini Berjaya Tangkap Pencuri Yang Ke 10,000. Apa Yang Lelaki Ini Sediakan Buat Pencuri Itu MENGEJUTKAN !!! | Kebiasannya, apabila berlaku kes kecurian di pasar raya sudah tentu pengurus akan memberitahu pengawal keselamatan dan pihak polis untuk menangkap pencuri tersebut



Namun, perkara ini tidak berlaku di sebuah pasar raya di Belanda dan mereka mempunyai cara tersendiri yang lebih “bahaya”.

Seorang pencuri telah ditahan dan disambut oleh pihak pengurusan untuk memalukannya.
Pihak pengurusan menunggu pencuri yang ke 10,000 untuk disambut depan orang ramai selepas satu persatu percuri sengaja dilepaskan.
Pengurus pasar raya ini melihat pencuri tersebut menerusi rakaman CCTV. Apabila pencuri itu berjaya dikenal pasti seseorang bernama Peter telah menahan pencuri tersebut.
Beberapa staf pasar raya sudah bersedia di bawah. Mereka membawa bunga, sepanduk, kek dan pelbagai barangan lain bagi meraikkannya.
Pengurus itu kemudian mengatakan kepadanya, “Anda memang tidak buat apa-apa, tetapi tahniah kerana anda merupakan pencuri kami yang ke 10,000!”
Wanita yang merupakan pencuri ini dihadiahkan sekuntum bunga dan sepotong kek.
Dia juga telah disorak oleh beberapa orang staf disusuli muzik daripada kumpulan pancaragam.
Parti itu ternyata membuatnya terpaku dan menanggung malu apabila disambut seperti itu dihadapan ramai pelanggan.
Kemudian, wanita tersebut lari keluar daripada pasar raya itu tetapi muzik masih diteruskan.

Diakhir video ini, terdapat satu papan tanda mengatakan, “Kami biasanya hampir menangkap pencuri di pasar raya kami.”
Kebanyakkan netizens berharap wanita itu akan insaf dan mengatakan cara ini lebih memalukan daripada dilaporkan kepada polis.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment