Wanita Seksi Atau Wanita Bertudung. Mana Satu Pilihan Anda ???

Wanita Seksi Atau Wanita Bertudung. Mana Satu Pilihan Anda ???| Wanita yang bertudung atau pakaian yang tertutup ataupun pakaian terbuka, sama-sama menarik dipandang mata. Kedua-duanya mempunyai daya tarikan tersendiri, yang memakai pakaian terbuka belum tentu yang paling menarik begitu juga dengan yang berpakaian tertutup belum tentu tidak menarik.



Kedua-duanya mempunyai daya tarikan sendiri, kerana daya tarikan wanita itu bukan diukur dari pakaiannya dan tidak akan terhalang oleh pakaiannya. Oleh itu berpakaian seperti apapun wanita jika sememangnya menarik, tetap menarik dan lagi semua wanita itu adalah cantik.
Jika soal menggoda tentu wanita yang berpakaian seksi lebih menggoda, tetapi ada yang tiada tarikan.Lelaki kalau melihat wanita berpakaian seksi dan tubuhnya cantik pasti mudah, kerana wanita seperti itu memang sangat menggoda, menggoda iman dan menggoda untuk dipandang lebih lama, menggoda untuk terbayang ke mana-mana, yang bujang pasti fahamkan maksudnya? ðŸ˜€
Yang bertudung lebih istimewa sebab caranya menutupi seluruh tubuhnya malah semakin membuat orang tertarik padanya. Kata siapa lelaki yang berpakaian tertutup longgar seperti pakaian seragam tidak menarik, seperti itulah membuat mereka kelihatan menarik. Membuat lelaki ingin melihatnya ketika berpakaian seksi/ketat, semua menjadi semakin keinginan sebab tak semua orang boleh mempunyai peluang boleh melihatnya. Apa-apa yang terbungkus itu pasti melahirkan keinginan ðŸ˜€
Tutup bagaimanapun pakaian seorang wanita, pakaian yang dikenakannya tetap tidak akan mampu menutupi kecantikkan dalamannya.

Tidak perlu berpakaian terbuka jika ingin memperlihatkan kecantikan yang kamu miliki, kerana tutup apapun pakaianmu tidak akan mampu menutupi kecantikkan dalaman. Kecantikanmu akan tetap terus terpancarkan dari dalam dirimu walaupun pakaian setebal karpet.
Lelaki kalau tunjuk gadis berpakaian terbuka pasti tertarik dan akan selalu inginkan yang berpakaian tertutup. Begitulah lelaki, selalu tertarik pada wanita yang berpakaian terbuka, dan itu normal sebagai seorang bujang. Yang tidak normal itu bila menjadi aneh ketika melihat yang sebegitu. Begitu juga sebaliknya jika lihat lelaki cuma berlandaskan hawa nafsu.
Yang bertudung lebih istimewa namun bukan bererti memakai pakaian terbuka itu buruk. Walaupun yang memakaian pakaian tertutup, bertudung lebih istimewa itu tidak bermakna yang suka berpakaian terbuka sangat buruk. Dan jangan membandingkan wanita yang berpakaian terbuka dengan yang tertutup seperti gula-gula yang dibalut dan yang tidak terbungkus namun dikeruni lalat, kerana wanita tidak sama seperti gula-gula dan yang berpakaian terbuka belum tentu seburuk itu.
Yang pasti wanita yang berhijab ataupun yang berpakaian terbuka mempunyai tempat masing-masing di hadapan dan di mata seorang lelaki. Yang berpakaian terbuka dan tertutup mempunyai tempat masing-masing di hati para lelaki. Kerana setiap orang akan mempunyai pendapat tentang kecantikan yang pelbagai. Tapi pasti selalu ada yang menganggap bahawa kamu itu cantik tidak peduli dengan apa-apa jua penampilan kamu.-AliffChannel
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment