Guru Hamil oleh Murid 13 Tahun Setelah Berhubungan Intim Tiap Hari

Guru Hamil oleh Murid 13 Tahun Setelah Berhubungan Intim Tiap Hari

HOUSTON, - Seorang ibu guru di Texas, Amerika Syarikat, akhirnya dinyatakan positif hamil setelah berhubungan seks dengan muridnya yang masih berusia 13 tahun. 

Ibu guru bernama Alexandria Vera (24) itu, suatu saat, memecut kenderaannya ke rumah seorang muridnya dengan alasan untuk menghantar murid kesayangannya. Namun, di dalam kereta, Vera mencium muridnya itu berulang kali. Padahal, pada mulanya ia hendak menurunkan kanak-kanak itu di perhentian bas sekolah. 

Pada hari yang lain, ketika ibu bapa murid itu sedang tidak di rumah, ia melakukan hubungan seks dengan murid itu. Komunikasi mereka menjadi semakin lancar selepas Vera memberikan nombor telefon bimbit kepada muridnya melalui media sosial Instagram. 

Sejak itu, kata polis Texas, mereka berhubungan hampir setiap hari sehingga akhirnya Vera pun hamil. Vera mengaku telah mempunyai hubungan khusus dengan murid laki-laki remaja sejak September tahun lalu. Kes ini bermula ketika kanak-kanak laki-laki itu tidak hadir di kelas dan Vera, sang guru bahasa Inggeris itu menghantar mesej kepadanya melalui Instagram. Dalam dokumen di mahkamah Houston disebutkan, Vera memberi nombor telefon kepada muridnya itu. 

Hubungan pun berkembang hingga mereka berhubungan seks hampir setiap hari. Pasangan ini seolah-olah tidak berusaha untuk menyembunyikan hubungan sulit mereka. Ibu bapa murid pun memberikan sokongan penuh dengan berkata "gembira dengan (kehadiran) bayi". 

Seorang jurucakap sekolah mengatakan, "Ketika tuduhan itu dibuat pada April lalu, guru itu akan dipecat dari sekolah dan dikenakan cuti pentadbiran." Vera sekarang menghadapi tuduhan penderaan seks terhadap kanak-kanak. Namun, polis tidak boleh mencari bukti yang boleh dijadikan alasan untuk menangkapnya.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment