Anggota Polis Lokap Jinjang Kantoi Hisap Kemaluan Tahanan Remaja


Seorang anggota polis lokap jinjang menjadi burunon polis atas kes menghisap kemaluan tahanan remaja lokap balai tersebut.

Butiran pengadu:
-Meor Iqra Naseem Bin Meor Junaidee 15 tahun pelajar
-Ahmad shahir Haiqal bin Abdullah 16 tahun pelajar
-osama syawalludin bin Ismail 14 tahun pelajar

Dalam kejadian semalam 10.04.2016 lebih kurang jam 0100 hrs,semasa pengadu berada dalam sel no no Lg-04 di lokap jinjang, pengadu telah diarahkan oleh satu anggota penjaga lokap lelaki ke sel LG-02.

Anggota itu telah minta pengadu untuk menyapu sampah di luar sel, kemudian pengadu telah diberi rokok dan meminta pengadu untuk hisap rokok di lorong pili air.

Dan anggota itu datang ke pengadu terus pegang kemaluan pengadu hingga keras.anggota itu juga melutut dan menghisap kemaluan pengadu sehingga keluar air mani dan anggota itu telan air mani pengadu.

Kerana takut pengadu ikut saja arahkan anggota itu. Pengadu kemudian diminta no telefon dan mengatakan akan berhubung dengan pengadu diluar setelah pengadu keluar dari lokap.

Pengadu disuruh balik semula ke dalam sel LG-04. Pengadu telah ceritakan kepada kawannya tentang kejadian itu dan juga io kes iaitu insp zulfadli dan diarahkan untuk buat laporan polis.

Hasil siasatan.

Baca artikel penuh

Read more »
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment